欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Alive (Studio) - Hillsong Young And Free

这个厉害了,电子福音。

《Alive》

I was lost with a broken heart
我怀着破碎的心迷失路途
You picked me up, now I'm set apart
你接受了我,如今的我如释重负

From the ash I am born again
我在灰烬中重燃新温

Forever safe in the Saviour's hands
在救主的双手中永恒安稳

You are more than my words could say
你比起我的赞美之词更加高深
I'll follow You Lord for all my days
但愿追随主,哪怕用尽一生

I'll fix my eyes, follow in Your ways
擦亮我双眼,跟你的道走向清晨

Forever free in unending grace
在无限的恩典中自在奔腾

'Cause You are, You are, You are my freedom
因你是,你是,你是我的自由
We lift You higher, lift You higher
将你高高举起,举高于手
Your love, Your love, Your love never ending
你的爱,你的爱永远没有尽头
Oh oh oh

You are alive in us
你活在我们心里
Nothing can take Your place
没有什么能够取代你
You are all we need
你是我们心所想
Your love has set us free
你的大爱将我们释放

In the midst of the darkest night
就算至黑的深夜来到
Let Your love be the shining light
点亮你的爱让光芒照耀

Breaking chains that were holding me
打破束缚我身上的枷锁

You sent Your Son down and set me free
你赐子救世 净除我的罪错

Everything of this world will fade
世上的一切终究要消融

I'm pressing on till I see Your face
一路前行的我会见到你慈容

I will live that Your will be done
活出新生只为彰显你旨意

I won't stop till Your Kingdom come
在你国度来临前我永不停息

'Cause You are, You are, You are my freedom
因你是,你是,你是我的自由
We lift You higher, lift You higher
将你高高举起,举高于手
Your love, Your love, Your love never ending
你的爱,你的爱永远没有尽头
Oh oh oh


You are alive in us
你活在我们心里
Nothing can take Your place
没有什么能够取代你
You are all we need
你是我们心所想
Your love has set us free
你的大爱将我们释放

You are, You are, You are my freedom
你是,你是,你是我的自由
We lift You higher
我们将你举高于手

You are, You are, You are my freedom
你是,你是,你是我的自由
We lift You higher, lift You higher
将你高高举起,举高于手
Your love, Your love, Your love never ending
你的爱,你的爱永远没有尽头
Oh oh oh

You are alive in us
你活在我们心里
Nothing can take Your place
没有什么能够取代你
You are all we need
你是我们心所想
Your love has set us free
你的大爱将我们释放

You are alive in us
你活在我们心里
Nothing can take Your place
没有什么能够取代你
You are all we need
你是我们心所想
Your love has set us free
你的大爱将我们释放


查看全文
 
评论
 
 
热度(14)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER