欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Sonnet - The Verve

The Verve,神韵乐队,英伦摇滚的经典。

my friend and me
我和朋友们
looking through her red box of memories
凝视着她满是回忆的红色盒子

faded i'm sure
已变暗淡,我确信

love but seems to stick in her veins you know
爱依旧在她血液中流淌,你知道的

yes, there's love if you want it
是的,若希求,爱总会到来
don't sound like no sonnet, my lord
休言人间了无诗意,我的主

yes, there's love if you want it
是的,若希求,爱总会到来
don't sound like no sonnet, my lord
休言人间了无诗意,我的主
my lord
我的主

why can't you see
你怎么不明白
that nature has its way of warning me
自然自有其劝诫我的方式

eyes open wide
双眼睁大

looking at the heavens with a tear in my eye
眼眶湿润地望着天堂

yes, there's love if you want it
是的,若希求,爱总会到来
don't sound like no sonnet, my lord
休言人间了无诗意,我的主

yes, there's love if you want it
是的,若希求,爱总会到来
don't sound like no sonnet, my lord
休言人间了无诗意,我的主
my lord
我的主

sinking faster than a boat without a hull
下沉地比失去船体的船还要快
my lord
我的主
dreaming about the day when i can see you there
梦见了那天,我终于见到你
my side
我身旁

by my side
在我身旁

we here go again and my head is gone, my lord
我们再次出发,我已不再矜持,我的主
i stop to say hello
我停下问好
'cause i think you should know, by now
因为我觉得如今你也该明白了

by now
如今
by now
如今

by now
如今
by now
如今
by now
如今
oh, by now
呵,如今
oh, by now
呵,如今
oh, by now
呵,如今
oh, by now oh, by now oh, by now oh, by now oh, by now
呵,如今


查看全文
 
评论
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER