欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Falling In - Lifehouse

美国著名Lifehouse乐队。正能量的曲风。

Every time I see your face
每次我看到你的脸~
My heart takes off on a high speed chase
我的心跳像是在高速相互追逐~
Now don't be scared, it's only love
不要害怕,这只是爱~
Baby, that we're falling in
宝贝儿~我们坠入情网~
I can't wait till tomorrow
我已不能等待明天~
This feeling has swallowed me whole
这感觉已经吞噬了整个我~

And I know that I've lost control
我知道我已失去了控制~
This heart that I've followed
跟随着我那颗爱你的心~
Has left me so hollow
离开你后是那么的空虚~
That was then, this is now
从过去到现在~
Yeah, you have changed everything
耶~你已经改变了我的所有~
Every time I see your face
每次我看到你的脸~
My heart takes off on a high speed chase
我的心跳像是在高速相互追逐~
Now don't be scared, it's only love
不要害怕,这只是爱~
That we're falling in
我们坠入情网~
I would never do you wrong
我将永远不会对你犯错~
Or let you down or lead you on
也不会永远让你失望~
Don't look down, it's only love
请看着我~这是我们唯一的爱~
Baby, that we're falling in
宝贝儿~我们坠入情网~
I'm standing in your driveway
我们共同走在爱情的道路上~
It's midnight and I'm sideways
在午夜看着我的侧脸~
I have to find out if you feel the same
我想知道你是不是有同样的感觉~
Won't be easy, have my doubts too
这边会太简单,我有着我的疑惑~
But it's over, without you
但如果没有你它将变得毫无意义~
I'm just lost, incomplete
但如果没有你我将迷失,我将不完整~
Yeah, you feel like home, home to me
耶~你的感觉就是家,我们共同的家~
Every time I see your face
每次我看到你的脸~
My heart takes off on a high speed chase
我的心跳像是在高速相互追逐~
Now don't be scared, it's only love
不要害怕,这只是爱~
That we're falling in
我们坠入情网~
I would never do you wrong
我将永远不会对你犯错~
Or let you down or lead you on
也不会永远让你失望~
Don't look down, it's only love
请看着我~这是我们唯一的爱~
Baby, that we're falling in, falling in
宝贝儿~我们坠入情网~
All those nights I stayed away
每天晚上我辗转反侧~
Thinking of all the ways to make you mine
想办法让你成为我的~
All of those smiles will never fade
你的微笑永远不会褪色~
Never run out of ways to blow my mind
爱你的我心永恒~
Every time I see your face
每次我看到你的脸~
My heart takes off on a high speed chase
我的心跳像是在高速相互追逐~
Now don't be scared, it's only love
不要害怕,这只是爱~
That we're falling in
我们坠入情网~
I would never do you wrong
我将永远不会对你犯错~
Or let you down or lead you on
也不会永远让你失望~
Now don't look down, it's only love
请看着我~这是我们唯一的爱~
Baby, that we're falling in
宝贝儿~我们坠入情网~
Don't be scared, it's only love
不要害怕,这只是爱~
Baby, that we're falling in
宝贝儿~我们坠入情网~

查看全文
 
评论
 
 
热度(5)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER