欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Giving Up - Kids in Glass Houses

很好听的一首流行朋克,来自英伦组合Kids in Glass Houses。

歌词:

You lie in the grief
你的谎言让我像被人踩
You lie in the depression
你的谎言让我像得了抑郁癌

You lied in your confession
你的谎言让我不敢相信你的告白

You knew me better than this
你知道我们可以不至于搞得这么僵


You lie by my side with your hand on a weapon
你撒着谎握着武器待在我身旁

Waiting for a confession
如同在等待忏悔一样

You knew me better than this
你知道我们可以不至于搞得这么僵

We come from different towns
我们来自不同的地方

And recognise the sound of giving up
而我们也知道让我们分手的声音日益剧增
We come from different towns
我们来自不同的城镇

And recognise the sound of
而我们没有人愿意承认

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧
But I won't breathe another word about you
但你的名字却依旧让我无法呼吸

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧

And I won't sleep without you
而我梦乡里再也不会出现你

You lie to yourself at your own intervention
你自己做的事也让你欺骗你自己

And you're too scared to mention
连你自己也不敢提

That you're better than this
那让你自我感觉无比良好

And you lie by my side with your head on a weapon
而你撒着谎枕着武器待在我身旁

And your eyes on the tension
你的眼睛都开始紧张
You knew me better than this
你知道我们可以不至于搞得这么僵

We come from different towns
我们来自不同的地方

And recognise the sound of giving up
而我们也知道让我们分手的声音日益剧增

We come from different towns
我们来自不同的城镇

And recognise the sound
而我们没有人愿意承认

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧

But I won't breathe another word about you
但你的名字却依旧让我无法呼吸

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧

And I won't sleep without you
而我梦乡里再也不会出现你

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧
But I won't breathe another word about you
但你的名字却依旧让我无法呼吸
We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧

When I can't get enough
我们没有足够的爱来支撑

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧

But I won't breathe another word about you
但你的名字却依旧让我无法呼吸

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧

And I can't breathe without you
但你的名字却依旧让我无法呼吸

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧

And I won't breathe
但你的名字却依旧让我无法呼吸

We're giving up, we're giving up
我们放弃吧 我们放弃吧
When I can't get enough
我们没有足够的爱来支撑

查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER