欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Lost Boy - Relient K

Relient K是1999 年由四个十八,九岁的小伙子组成的年轻活力十足的朋克乐队。

you had it baby you were seventeen years old
是的宝贝 那是你十七岁的时候
i was on the road trying to make it my home
我还在路上 试图为成个家而奔波
You had a man but he wasn't no good to ya
你那时的男人对你并不好
I was with women i didn't know
我也在与其他女人打情骂俏
Foot loose, Fancy free
自由散漫 无拘无束
Pretty lady wont you dance with me
漂亮妹子 能与我共舞一曲吗

cus one look from your eyes and
因为你的眼眸 我对你一见钟情
i knew it was right this time
不必多说 就是你了
before you came around
你出现之前
i couldn't figure out
我从未决定
where i was going
哪是目的地
i was wandering wandering
我只能徘徊
wandering around
徘徊啊
before i found my way
找到正确的生活方式之前
i was running like a stray
我彷徨地似个流浪的孩子
and i was a lost boy
我曾是个失落的男孩
just a lost boy
仅仅是个迷惘的男孩啊
before you came around
遇见你之前
sweet country baby you were singing at the airport
你放声于机场 在这美妙王国
raking in time with the heel of your boot
把寸金光阴耗在你的靴子后跟
I must have passed you by a hundred times
我已经与你擦肩而过上百次了
before cupid saw it fit to let me dance with you
在丘比特射中彼此之前 能与我共舞一曲吗
Foot loose, Fancy free
自由散漫 无拘无束
Pretty lady wont you dance with me
漂亮妹子 能与我共舞一曲吗
cus one look from your eyes and
因为你的眼眸 我对你一见钟情
i knew it was right this time
不必多说 就是你了
before you came around
遇见你之前
i couldn't figure out
我从未决定
where i was going
哪是目的地
i was wandering wandering
我只能徘徊
wandering around
徘徊啊
before i found my way
找到正确的生活方式之前
i was running like a stray
我彷徨地似个流浪的孩子
and i was a lost boy
我曾是个失落的男孩
just a lost boy
仅仅是个迷失的男孩啊
before you came around
遇见你之前
i was a lost boy
我曾是个失落的男孩
just a lost boy
仅仅是个迷惘的男孩啊
before you came around
遇见你之前
i couldn't figure out
我从未决定
where i was going
哪是目的地
i was wandering wandering
我只能徘徊
wandering around
徘徊啊
before i found my way
找到正确的生活方式之前
i was running like a stray
我彷徨地似个流浪的孩子
and i was a lost boy
我曾是个失落的男孩
just a lost boy
仅仅是个迷惘的男孩啊
before you came around
你出现之前
before you came around
遇见你之前
before you came around
在我遇见你之前..


查看全文
 
评论
 
 
热度(3)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER