欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Take Off - Cocoon

来自法国清新民谣二人组,可酷乐团(Cocoon)由两位年轻男女所组成,22岁的Mark Daumail与19岁Morgane Imbeaud

Well I wish that I could land
我希望我能着陆
Well it is what they demand
好吧这就是他们需要的
Well I'll need a gun or a hand
我需要一把枪或是谁伸出援手
Well I wish that I could land
啊我希望我能着陆
The take off is sometimes hard
起飞有时如此困难
I dream of a bodyguard
我想要个保镖

a bodyguard
一个保镖
My friends all died in a plane crash
我所有的朋友都死于空难
Well there is a god but he wants cash
那儿有个上帝可他只收现金
I had had a bear
我曾将一只熊
gone to Hawaii
送去夏威夷
And Kevin Costner has retired
而凯文·科斯特纳已经退休了
The take off is sometimes hard
起飞有时如此困难
I dream of a bodyguard
我想要个保镖
The take off is sometimes hard
起飞有时如此困难
I dream of a bodyguard
我想要个保镖
a bodyguard
一个保镖
a bodyguard
一个保镖


查看全文
 
评论
 
 
热度(3)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER