欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
The Anchor Song - Chasing Dorotea

《The Anchor Song》

I've got a sparkle in your heart
我在你的心中燃起点点星火
Stronger than the brighter sun
却比阳光更耀眼
And every time you come around
每次你来到我的身旁
I know for sure that you're the one
我清楚地感知到你就是我的另一半生命
You're the parachute that saves me
你就是拯救我跌入深渊的救赎
When I feel I need to jump
当我感觉生活失去希望

You're the records that I play
你就是我生命中的乐章
And you sing a song I need to hear
会唱起一首歌谣,一首拯救我灵魂的歌
There is an ocean in your eye
我在你眼中看得到辽阔的海洋
Deeper than the dark blue sea
你的眼眸比深蓝色的海更加深邃
And every time you fall asleep
而每当你沉入梦乡
I want the ways (to swollen it)
我希望我会成为让你的梦境更辽远的那个人
You're the island that Im to
你是我的向往,我生命的岛
When I need to find a rock
当我需要一块礁石停靠
You're the cables that connect me
你就是那个系住我的缆绳
And I need to feel the touch to something
你就是我所能触及到的真实


查看全文
 
评论
 
 
热度(1)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER