欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Sweet - Frente!

《Sweet》

She's my one and only friend
她是我唯一的闺蜜
sweetly going round the bend
甜美的绕着道路拐弯 跑来跑去
her best laid plans of mice and men
人心各怀鬼胎
it's best I keep my hands to myself
最好紧紧的抓住自己的手
hands to myself
抓住自己的手
and everything I think
所有我想的事

I understand to myself
我理解我自己

Don't fall
小心不要跌倒
I won't catch you
我又不是要抓你
Don't stall
想走就不要拖拖拉拉
I won't cut to
我才不会伤心
Don't call
不要打电话
You won't have to
没有那个必要
at all
根本不
Sweet
甜心

She gives me a long slow smile
她缓缓朝我微笑
if anything happens I'd be sure to die
如果出了什么插曲,我就要死了
barefoot and breasts on a hornets nest
光着脚丫 胸前朝着马蜂窝
my head's so busy
我的思绪芜杂
I should try to think less
兴许我该想简单些
try to think less
试着少想些
for every single no there's gonna be a yes
因为面对每张单程票 都会说拜拜

Don't fall
小心不要跌倒
I won't catch you
我又不是要抓你
Don't stall
想走就不要拖拖拉拉
I won't cut to
我才不会伤心
Don't call
不要打电话
You won't have to
没有那个必要
at all
没必要

If she goes down I just have to let her go
如果她想走,我就会放手
she's gotta learn what she doesn't want to know
她会知道生活无奈的一面
don't wanna know
她不想知道的一切
don't wanna know
她不想知道的一切
don't wanna know
她不想知道的一切
Don't fall
小心不要跌倒

I won't catch you
我又不是要抓你
Don't stall
想走就不要拖拖拉拉
I won't cut to
我才不会伤心
Don't call
不要打电话
You won't have to
没有那个必要
Don't fall
小心不要跌倒
I won't catch you
我又不是要抓你
Don't stall
想走就不要拖拖拉拉
I won't cut to
我才不会伤心
Don't call
不要打电话
You won't have to
没有那个必要
at all
没必要


查看全文
 
评论
 
 
热度(3)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER