欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
In the Silence - Sarah Kroger

天籁,治愈。

《In the Silence》

In the silence of the heart you speak
您对我心中的寂静低声细语
And your mercy is the air I breathe
您的仁慈是我呼吸的空气
You come to me in whispers and forgiveness sings
在耳语和宽恕的吟唱中,您来到我身旁
In the silence of the heart you speak
您对我心中的寂静低声细语
Lord,you speak
主啊,您对我细语
To the quiet of this room you come
您来到这无声的房间

I am captivated by this love
我已经被这份爱所俘获
You light these darkened corners and I ’m overcome
您照亮这些阴暗角落,我去战胜
To the quiet of this room you come
您来到这无声的房间
Lord,you come
主啊,您来到这里
Silence fall,oh I am listening
寂静降临,我在倾听
I am listening,sing to me
我在倾听,对我低吟
Spirit fall,oh please stay with me
圣灵注入,与主同行
I am listening now,I am listening now
我在倾听啊,我在倾听
In the stillness of my soul you know
您知道我灵魂中的宁静
You are hope that will not let me go
您是阻止我离开的希冀
You are the voice I ’ll follow
我必追随您的声音
You will lead me home
您必将领我直至归宿
In the stillness of my soul you know
您知道我灵魂中的宁静
Lord,you know
主啊,您知道
In the stillness
在那宁静中



查看全文
 
评论
 
 
热度(11)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER