欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Glass In The Park - Alex Turner

《Glass In The Park》

There's glass in the park
公园里有玻璃
Darling, I can't help but keep making appointments
亲爱的,我只有不停地预约
To sweep beneath the climbing frame
去攀登架下清扫
If the sun's in your eyes,
如果阳光进入你的双眼
I'll tighten your blindfold, baby
宝贝,我会系紧你的眼罩
Don't worry your foot won't get cut
别担心 你的双脚不会被割破

Strut carelessly
肆意地走吧
when you say that you need me tonight
当你说起 今晚你需要我
I can't keep my feelings in disguise
我无法掩饰我的感受
The white parts of my eyeballs illuminate
我眼睛的白色泄了密
I'll wait for you
我会等你
As if I'm waiting for a stone to stop
就像我会等一颗石头停下
I've heard them talking
我听到他们说着关于
About how I'm gonna put you off
我会怎样拖延你
There's glass in the park
公园里有玻璃
And now that I'm up off my knees
而现在 我站立起来
I've picked up the speed
加快速度
To jump your palaces
跃入你的宫殿
And I shoot through the night
然后我穿梭于夜晚
And suddenly all those once lost concoctions froth
而突然那所有曾经丢失的混合泡沫
And chase the day away
追逐着日子远去
When you say that you need me tonight
当你说起 今晚你需要我
I can't keep my feelings in disguise
我无法掩饰我的感受
The white part of my eyeballs illuminate
我眼睛的白色泄了密
And I'll wait for you
而我会等着你
As if I'm waiting for the stone to stop
就像我会等着石头停止滚动
I've heard them talking
我听到他们说着关于
About how I'm gonna put you off
我会怎样拖延你
You tell me, "how can I put you off when you're a matter of urgency?"
你告诉我,“当你是要紧的东西时,我有怎会拖延你”
I've got a million things that I need to do, but they're all secondary
我有无数的事情需要做
Make sure you're not followed
确保你没被跟踪
Meet me by the Death Balloon
在Death Ballon和我见面
Paraselene woman, I'm your man on the moon
怕索尼里姑娘,我是你月球上的男人
And like a grain of diamond dust, you float
像钻石砂的一颗碎粒,你轻浮
And my devotion's outer crust' cracks
而那包裹着我热情的外壳,随之碎裂。


查看全文
 
评论
 
 
热度(6)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER