欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
So Sorry - Feist

《So Sorry》

I'm sorry, two words
抱歉这两个字眼
I always think after you're gone
你离去后 我时而想起

When I realize I was acting all wrong
当我意识到我做错之时
So selfish, two words that could describe
简直可用自私两字来形容
Old actions of mine
我曾经的所作所为
when patience is in short supply
耐心不足时
We don't need to say goodbye
我们无需告别

We don't need to fight and cry
我们不必争吵 不必哭闹

Oh we, we could hold each other tight
而该紧拥彼此
Tonight
今晚

We're so helpless
我们如此无助
We're slaves to our own forces
我们强忍着情绪
We're afraid of our emotions
我们害怕自己情绪失控
No one, knows where the shore is
谁都不知道彼岸在何方
We're divided by the ocean
当我们被海浪分离开来
And the only thing I know is
我只知道
The answer it isn't for us
即使有答案 那答案也不适合我们
No the answer isn't for us
那答案也不适合我们
I'm sorry, two words
抱歉这两个字眼
I always think after, oh you're gone
你离去后 我时而想起
When I realize I was acting all wrong
当我意识到我做错之时
We don't need to say goodbye
我们无需告别
We don't need to fight and cry
我们不必争吵 不必哭闹
No we, we could, we could hold each other tight
我们应该紧拥彼此
Tonight Tonight
今晚 今晚

Tonight Tonight
今晚 今晚


查看全文
 
评论
 
 
热度(8)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER