欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Meet Me At The Merry-go-round - LAVERS

《Meet Me At The Merry-go-round》

Meet me at the merry-go-round
你想见我,在旋转木马那里
As the sun is going down
当太阳就要落下
On a warm night,
在一个温暖的夜晚
And see me as I walk all over town
你想见我,当我走遍整个小镇
In my heart I feel a pounding
我心里感到一阵乱跳
It's your lust for life,
这就是你对生活的渴望

And I thought we were revolutionaries
我想我们是
Of love and life,
爱和生活的革命者
We'd talk into the night of heroes
我们聊着关于英雄
And the villains that we'd fight
以及我们曾经反抗过的坏蛋的话题直到黑夜降临
And watch the horses come alive.
然后看着那些旋转的马儿苏醒

Watch how merrily we'd go around
你看我们曾经在一起的时候是多么的开心
We were laughing all the time
一直都在开心的笑着

It's such a nice sound,
这是多么美妙的声音
But the turning of the world tears us apart
但最终这世界的转变却使我们分离
And I was dizzy from the start
从一开始我就头昏昏很困惑
But you lent an arm,
但你却借给我肩膀让我依靠
And I thought we were revolutionaries
我以为我们
Of love and life,
是爱和生活的革命者
We'd talk into the night of heroes
我们聊着关于英雄

And the villains that we'd fight
以及我们曾经反抗过的坏蛋的话题直到黑夜降临
And watch the horses come alive.
然后看着那些旋转的马儿苏醒

I want your lust for life,
我想要你那种对生活的渴望
And lying by your side,
躺在你的身边

It's true that I'm so glad I got to know you,
真的,我很开心因为我变得开始懂你
You and I will last till die I just know it,
我明白的,你和我都会坚持这份爱直到它死去吧
Cos I wonder why,
只是好奇为什么
Why you and I made a love if it would ever die
为什么你和我都成全了这份爱即使明知道它会随时死去
Meet me at the merry-go-round
你想见我,在旋转木马那里
As the sun is going down
当太阳就要落下
On a warm night,
在一个温暖的夜晚
And see me as I walk all over town
你想见我,当我走遍整个小镇
In my heart I feel a pounding
我心里感到一阵乱跳
It's your lust for life,
这就是你对生活的渴望
Meet me at the merry-go-round
你想见我,在旋转木马那里
As the sun is going down
当太阳就要落下


查看全文
 
评论
 
 
热度(3)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER