欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
Night Train - Amos Lee

《Night Train》

I've been working on a night train
我一直在晚上的火车上工作
Drinking coffee, taking cocaine
喝咖啡 服可卡因
I'm out here on a night train
我一直在晚上的火车上工作
Trying to get us safely home
试图让我平安回家
Well in a little country station
在一个小国家的站台
Somewhere out in the midwest
在中西部的某个地方

I see the people out there waiting
我看见人们在那里等待
Heart beating in my chest
我的心在不停的跳动
And I'm thinking about a woman
我在想着一个女人
Who I would put no one above
她无可取代
I'm not looking to replace her
我并不想取代她
Just need someone to love
只需要一个人来爱
Well I'm out here on my night train
我走出夜晚的火车
Drinking coffee, taking cocaine
喝咖啡 服可卡因
I'm out here on a night train
我走出夜晚的火车
Trying to get us safely home
试图让我们平安回家
And I'm living in the city
我住在这座城市里
Where the noise, it never stops
哪里的喧嚣永远不会停止
How much pounding on the pavement
人行道有那么多沉重的脚步
Whizzes from traffic cops
交警时不时发出威胁的声音
Nobody looks you in the eye here
在这里 人们无暇顾及你
Walking around with clinched fists
握紧拳头四处游荡
I've been searching for a simple place
我一直在寻找一个简单的地方
Don't know if it exists
不知道它是否存在
There's a sunrise out there calling my name
太日出在呼唤着我的名字
I can see her moving, I can see her moving
我可以看她的身影 我可以看她的身影
Well at a certain time of night, now
在夜里的某一个瞬间
I'll become one with the wind
我会随风而去
Where there isn't a beginning
那里没有开始
And there is no end
也没有尽头
Oh when everything is flowing
当一切消失
Everything is on time
一切都好
And I know that we're all going
我知道我们都会离去
To the end of the line
我们已经走到尽头
Well I'm out here on my night train
我走出夜晚的火车
Drinking coffee, taking cocaine
喝咖啡 服可卡因
I'm out here on a night train
我走出夜晚的火车
Trying to get us safely home
试图让我们平安回家
Well I'm out here on my night train
我走出夜晚的火车
Drinking coffee, taking cocaine
喝咖啡 服可卡因
I'm out here on a night train
我走出夜晚的火车
Trying to get us safely home
试图让我们平安回家
Trying to get us safely home
试图让我们平安回家
Trying to get us safely home
试图让我们平安回家



查看全文
 
评论
 
 
热度(5)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER