欢喜伤悲,老病生死,说不上传奇。
 
 
 
If I Talk To God - The Last Goodnight

《If I Talk To God》

You're so fragile I know
我知道你有多脆弱
Some things we cannot control
很多事情我们无法控制
I am so selfish it shows
我表现的很自私
I just can’t let go
我只是不能释怀
Tell me three little lies
告诉我三个小小的谎言

Everything is alright
万事皆好
It tears me all up inside
只是饱含着泪水
If I talk to God
如果我对上帝诉说
I don't know if He's listening
我不知道他是否会聆听
When I speak out loud
当我大声地说出
I don't know if He's home
我不知道他听见的后果
I'm talking to myself
我自言自语
Cause no one else is listening
反正也不会有人想听
Stay another day
其它的岁月
And will it all go wrong?
都是错误的吗?
If I talk to God
如果我对上帝诉说

I hate the words that I said
我痛恨自己这么说
They lay so still in my head
我脑中尽是谎言
I hope I never regret
我希望我不曾惋惜
If I just let go
如果我释怀
Goodbye to time well spent
再见了好时光
I've got nothing to defend
我没有什么好辩白的
And is this really the end?
这真的就是结束?
If I talk to God
如果我对上帝诉说
I don't know if He's listening
我不知道他是否会聆听
When I speak out loud
当我大声地说出
I don't know if He's home
我不知道他听见的后果
I'm talking to myself
我自言自语
Cause no one else is listening
反正也不会有人想听
Stay another day
其它的岁月
And will it all go wrong?
都是错误的吗?
If I talk to God
如果我对上帝诉说
And you can feel me when you fall
你显灵的时候就能体会我
When your backs against the wall
当你背靠墙壁
And you know this town we live up in
你知道我们居住的城市
Is the loneliest of all
充满寂寞
And you can feel me when you're down
如果你降临你就能感同身受
And when your world turns upside down
当你的世界回归混乱
I know this place we're living in
我知道这就是我们生活的地方
Is the loneliest of all
充满寂寞

If I talk to God
如果我对上帝诉说
I don't know if He's listening
我不知道他是否会聆听
When I speak out loud
当我大声地说出
I don't know if He's home
我不知道他听见的后果
I'm talking to myself
我自言自语
Cause no one else is listening
反正也不会有人想听
Stay another day
其它的岁月
And will it all go wrong?
都是错误的吗?
If I talk to God
如果我对上帝诉说
I will be the colors in the rain
我会是雨的颜色
When you're lying up and wide awake
当你躺在风中觉醒
Hold on' hold on' I will for you
等待,等待,我为你等待
I will be the truth inside your lies
我会在你真实的谎言中
When you close your eyes at night
当你在夜晚闭上双眼
I will' I will' hold on' for you
我会,我会,为你,等待


查看全文
 
评论
 
 
热度(16)
 
上一篇
下一篇
© 一个人|Powered by LOFTER